Pagini

marți, 14 mai 2013

Bride to be

    Sambata, 11 Mai, am fost la Targul de Nunti Ghidul Miresei, un eveniment pe care il asteptam de ceva timp. Drept urmare mi-am luat iubitul de o aripa si am fost la targ. Desigur ca el nu a murit de nerabdare sa ajunga acolo, ar fi preferat sa mearga la show-ul de drifturi.
    Am ajuns la minunatul targ pe la ora 14. De la intrarea in targ am fost intampinati cu oferte de limuzine si lautari, bleah :D. O sa ziceti ca sunt nebuna dar eu vreau sa ma plimb cu autobuzul si cu un Peugeot 206 imbracata in mireasa, nu vreau limuzine sau alte fandoseli de genul asta. As fi chiar fericita daca as merge si cu masinuta noastra iubita (avem un logan, pe numele de Murdarici). 
    Am primit o groaza de pliante de pe la diversi, ba cu case de vanzare (ce naiba cautau la targul de nunti, nu stiu), ba cu porumbei (mi se pare grotesc sa chinui porumbei aia ), ba cu fotografi, verighete, pantofi, restaurante, care mai de care mai simandicoase, rochi de mireasa, costume, pantofi si rochi de seara. 
    In prima faza am facut un tur pe la fotografi, inele si invitatii de nunta. Poate suntem noi prea pretentiosi dar nu am gasit decat vreo doua tipuri de invitatii care ne-au placut. La cele care ne-a ramas gandul sunt facut din hartie manuala, sunt fix pe stitul nostru (adica handmade). La capitolul fotografi destul de slabut, la un singur expozant am vazut un ablum cu fotografi care chiar ne-au placut, dar nu se stia cine e fotograful,  am mai dat de o tipa care incerca sa ne convinga ca la botez subiectul nu este numai copilul ci si mama. Cum ca ea si-ar dori foarte mult sa vada expresia mamei ei cand a botezat-o. Altul a incercat sa ne convinga ca el are doua scoli de fotografie si cand a fost luat la intrebari a zis ca defapt a facut un workshop si inca ceva (el stie ce exact despre ce vorbea). 
    In privinta inelelor am vazut ceva modele care ne-au placut, cu preturi rezonabile. La capitolul incaltamite erau prezenti cei de la Veronesse, aici m-am indragositi pe loc de vreo 3-4 perechi de pantofi si sandale :D.
    A mai fost o tanti foarte draguta care ne-a facut o scurta prezentare a localului pe care il reprezenta, pe numele lui salonul Eden,  ne-a spus foarte mandra cum ca locatia se afla "Langa biserica lui Becali",  vroia sa ne dea pe spate cu asta, numai ca noi i-am zis ca Becali nu reprezinta un punct de reper. Localul avea pereti albastri plin cu tablouri cu ingerasi ce stateau pe norisori, un ring de dans tot cu norisori si mese albe cu albastru. Mult prea mult albastru si norisori. Poate unora le place dar noua nu.
    La capitolul rochi de mireasa am vazut o sumedenie de modele, unele mai frumoase altele mai putin frumoase. Pretul rochilor oscila intre 1400 - 4500 ron. Stiti cum e cu gusturile, difera de la persoana la persoana, poate ce imi place mie nu va place voua ;). La capitolul costume barbatesti foarte slabut doar 2-3 expozanti, costume frumoase si costume ciudate. 
    Concluzia finala: ne-a placut la targ. Am ras, ne-am plimbat, chiar a fost  frumos.

O mica galerie foto:

 

    
   

    
  


Fotografile sunt facute de Vik Eftimie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu