Pagini

joi, 13 iunie 2013

Street Delivery

    In acest week-end este a VIII a editie a Street Delivery, pentru cei ce nu stiu acest eveniment se tine pe strada Arthur Verona sub deviza: inchidem strada pentru masini si o deschidem pentru oameni.
    Anul trecut a fost primul an cand am luat fost la Street Delivery si va pot spune ca m-am simtit ca intr-o cu totul si cu totul alta lume/oras/tara, nici de cum in Bucuresti.
    Ce mi-a placut anul trecut:
1. Piscina: in care m-am balacit cu picioarele cat am putut de mult, m-am uitat la copiii cat de fericiti erau si cum se jucau in mica piscina
2. Atelierul de crosetat: un grup de fete invatau copiii si pe cine mai dorea primele notiuni de baza in crosetare: cum sa faca un ochi de lant, picioruse, copiii invatau cum sa isi faca curele.
 3. Atelierul de olarit:
4. Cvartet-ul: format din fete care au cantat la vioara si contrabas, le-am urmarit cu mare placere, sper sa le regasesc si in acest an
















5. Zona de relaxare: amenajata cu been bag-uri
6. Povestea suveicii: a fost expusa povestea suveicii in lume
7. Atelierul de pictura pe panza
8. Tabla pe care iti puteai scrie gandurile
9. Reducerile celor de la Carturesti: foarte multe carti cu preturi cuprinse intre 10 si 50 de lei
10. Simplu fapt ca poti face ce vrei tu si nu se uita nimeni ciudat la tine (eu anul trecut mi-am vopsit un fluture pe fata :D)








 Photo Credit for all de picture: Vik Eftimie

 Cine vine la Street Delivery-ul de anul asta sa ne distram impreuna? Noi vom ajunge Sambata si Duminica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu