Pagini

marți, 24 decembrie 2013

Experienta DallesGo

Cand Mona ma intrebat daca vreau sa ii fiu model la cursul de make-up pe care-l urmeaza am raspuns cu DA fara sa stau pe ganduri. De mult timp imi doream sa particip la un curs de make-up sa vad cum este plus cui nu ii place sa stea sa fie machiata. Eu una ador. Experienta traita acolo cat si micile trucuri "furate" m-au ajutat sa-mi imbunatatesc tehnica de machiaj. 

Am fost model pentru machiajul transformational prin accentuarea trasaturilor si contouring. Daca va intrebati daca mi-a placut va pot spune cu mana pe inima ca mi-a placut enorm de mult atentia care mi-a acordat-o Mona, grija cu care s-a ocupat de mine, precum si produsul final.


Primul lucru pe care si-a pus amprenta acest tip de machiaj a fost estomparea sprancenelor, urmata de accentuarea trasaturilor si contouring-ul fetei, in acest caz se pune accent ori pe buze ori pe ochi. Spre marea mea bucurie Mona a ales sa puna accentul pe ochi folosind negru, culoarea mea preferata in make-up.


Multumesc Mona pentru superbul machiaj realizat, mi-a placut la nebunie.


Mai multe informatii despre cursurile de make-up DallesGo gasiti pe: http://frommonawithgloss.ro si pe http://www.dallesgo.ro/makeup

Foto credit: Vik Eftimie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu