Pagini

luni, 1 iulie 2013

Kangoo Summer Cocktail Party

    In acest week-end minunat am luat parte impreuna cu Mona si Adriana la prima petrecere de kangoo jumps din viata mea. Petrecerea a fost organizata de simaptica si carismatica Diana Stirbu in cea mai frumoasa locatie posibila. Dress code-ul petrecerii: nautical style. 
    Sala unde s-a tinut evenimentul a fost  aranjata in conformitate cu tematica evenimentului. Am fost placut surprinsa sa descopar un coltisor marin care te intampina cu sezlonguri si cockteiluri tentante.
Petrecerea a fost de vis. Toate participantele au venit incarcate cu multa voie buna. Am sarit, ne-am pozat, am transpirat , am ras, am glumit si am luat-o de la capat de ficare data cand ziceam ca numai putem. Spre finalul petrecerii am aflat ca in perioada 1 - 14 iulie oricine participa la o ora de kangoo beneficiaza de o ora gratuita de tonifiere, cu conditia ca ambele ore sa fie sustinute in aceeasi zi. Am avut parte si de o mica demonstratie de tonifiere si va pot spune ca mertita ;).
Pe langa sarituri, abdomene, distractie si voie buna am avut parte si de o tombola cu premi foarte dragute oferite de sponsori. Pe langa tombola toate participantele au primit cate un pachet din partea sponsorilor clubului. Eu am avut parte de o surpriza foarte placuta, am fost fericita castigatoare a premiului I in cadrul tombolei. Trebuie sa va spun ca am fost foarte uimita cand mi-am auzit numele. 
Concluzia finala: mi-a placut foarte mult, atmosfera a fost de vis, senzatia cum ca esti la mare a fost asigurata ;). Voi reveni cu mare drag atat la orele cat si la petrecerile kangoo jumps.
Va recomand cu mare drag sa mergeti la orele si petrecerile de kangoo jumps organizate si sustinute de Diana Stirbu 
Clubul se afla Baneasa, pe bd. Ficusului, in cladirea Inav (la demisol). Sala este foarte spatioasa cu multe multe oglinzi. Veti descoperii si un vestiar foarte dragut si spatios, o receptie si un ceas foarte dragut.
 Preturile clubului. O sedinta de kangoo costa 30 de lei. Un abonament de 8 sedinte costa 180 de lei pe luna si unul de 12 sedinte 260 lei pe luna. Veti descoperi in cadrul clubului si alte doua tipuri de abonamente: kids 150lei/luna 8 sedinte si family 200lei/luna 8 sedinte.(sursa: http://dianastirbu.ro/abonamente-kangoo-jumps/)

Pentru mai multe poze va invit sa accesati pagina Monei si a Clubului de kangoo pentru a descoperi mai multe poze

Foto credit: From Mona with Gloss
 P.S. De Sambata 6 Iulie timp de doua luni pe bd Kiseleff de la ora 20 va puteti intalni cu Diana sa faceti kangoo jumps in aer liber. Suna tentant, nu????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu