Pagini

sâmbătă, 12 octombrie 2013

Party From Mona With Gloss

     Aseara a avut loc party-ul mult asteptat. Cum care party??? Party-ul de From Mona With Golss dat in cinstea implinirii a 3 ani de blogging. Ii urez pe viitor la cati mai multi.


    Petrecerea a inceput in jurul orei 20, in Clubul Finnish Cocktail&Club, din Centrul Vechi. La intrare toata lumea a fost invitata sa faca poze cu Mona si sa completeze biletele pentru tombola. 
    Plina de emotie Mona a tinut un superb discurs, multumindu-le atat parintilor cat si sponsorilor si tuturor celor care au ajutat-o. 
     Pe parcursul evenimentului am avut parte de tot felul de surprize si de tombole. Dar sa o luam pe rand. 
Prima surpriza a serii a fost coltul Remington, unde doamnele si domnisoarele, timp de o ora, erau invitate sa incerce noile produse. 

    
 Urmatoarea surpriza a fost show-ul celor de la MAC. Urmata de show-ul celor de la Londra17.



   Pe langa momentele surpriza invitatele au avut parte si de o multime de tombole, care de care mai frumoase si mai dulci.

   Cum un party fara muzica nu e party, pot sa va spun ca am avut parte de un dj si o muzica foarte frumoasa, in ton cu evenimentul as putea spune. 


   Ma bucur nespus de mult ca am participat la eveniment, m-am distrat, am dansat, am cunoscut persoane noi, am descoperit ultimele produse de la Remington, am asisitat la cele doua show-uri (make-up si hair) si cel mai important am putut sa fim alaturi de Mona intr-una din cele mai importante zile din viata ei. 



Am uitat sa va spun. Cei de de Finnish Cocktail&Club au pregatit un cocktail dragut ... cocktailul From Mona With Gloss. Pot sa va spun ca a fost foarte bun si idea foarte draguta


Foto credit: Vik Eftimie




Un comentariu:

  1. Iti multumesc mult!! :* Ma bucur ca ti-a placut si ca ai fost alaturi de mine la party! Te pup cu drag! :D

    RăspundețiȘtergere