Pagini

vineri, 4 octombrie 2013

Seminar FMWG

De cateva zile ma tot tin sa va povestesc cum a fost la seminarul From Mona With Gloss, seminar sustinut de prietena mea Mona.
Seminarul FMWG Tendinte in hair si make-up AW13/14 a avut loc in cadrul expozitiei Cosmetics Beauty Hair de la Romexpo.
Seminarul a fost minunat, am aflat noile tendinte in materie de make-up: machiajele grafice, ochii bine conturati si buzele burgundy. Mi-a placut atat de mult idea de buze burgundy, incat sunt tentanta sa incerc si eu sa vad cum imi sta. Mi se pare ca arata pur si simplu genial pe buze.
Buzele burgundy 
In materie de hair am aflat ca se poarta din nou tunsorile bob, cararile pe o parte dar si tot felul de impletituri, cat si bretonul lung si filat. Un mic secret, as putea spune, pe care l-am aflat: bretonul lung nu se potriveste persoanelor cu fete rotunde. 
Una din surprizele pregatite de Mona a fost prezentarea noii colectii de produse de la Remington, pentru coafarea parului. Mona este si ambasadoarea Remington la noi in tara. 
Pe langa tot ce am aflat nou, vreau sa va zic si ce mi-a placut in mod special:
- prezentarea Monei, starea ei de spirit, veselia ei
- modelele care au fost machiate si aranjate
- sa urmaresc live (pentru mine a fost pentru prima data) o sedinta de make-up
- au avut, atat ea cat si modelele, tricouri inscriptionate cu: From Mona With Gloss, foarte draguta idea
Rezultatul final: abia astept un nou seminar FMWG. Multumesc Mona pentru invitatie.

Foto credit: Vik Eftimie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu